Nasz znak: Or.SO-K.2110.1.2018


Wójt Gminy Gietrzwałd

ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. obsługi rady gminy

w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie


Kandydaci ubiegający się o stanowisko inspektora ds. obsługi rady gminy powinni spełniać:


I. Wymagania niezbędne:

- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE (ze znajomością języka polskiego),

- wykształcenie wyższe,

- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych, o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych oraz przepisów w sprawie zasad techniki prawodawczej, instrukcji kancelaryjnej, statutu gminy Gietrzwałd.


II. Wymagania dodatkowe:

- umiejętność obsługi komputera oraz programów stanowiskowych,

- umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędniczych,

- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,

- umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole,

- rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność i dyspozycyjność,

- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,

- odporność na stres,

- prawo jazdy kat. B.


III. Warunki pracy na danym stanowisku:

- miejsce pracy: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul. Olsztyńska 2,

- wymiar etatu – cały etat,

- rodzaj pracy – praca biurowa, przy komputerze, obsługa interesantów, wyjazdy w teren.


IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (jednolity tekst Dz. U. z 2016r., poz. 2046), wynosi 12,26%.


V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1/ przygotowywanie materiałów na posiedzenia rady gminy oraz dostarczanie ich dla radnych
w terminach określonych statutem gminy,

2/ obsługa sesji rady gminy – wysyłanie zawiadomień, powiadamianie zaproszonych gości, protokółowanie, publikowanie protokołów w Biuletynie Informacji Publicznej, sporządzanie wyciągów z protokołów, przekazywanie wójtowi interpelacji, wniosków i zapytań radnych,

3/ przygotowywanie tekstów podjętych uchwał do podpisu przewodniczącego rady, przekazywanie
ich zainteresowanym komórkom organizacyjnym urzędu gminy i jednostkom organizacyjnym gminy,

4/ prowadzenie rejestru uchwał rady,

5/ prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,

6/ prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych,

7/ obsługa komisji rady – wysyłanie zawiadomień, protokółowanie, publikacja w BIP protokołów
z posiedzeń komisji,

8/ przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej i statutu gminy w zakresie obiegu dokumentów rady gminy, koordynowanie wszystkich czynności dotyczących obiegu dokumentów rady,

9/ kompletowanie dokumentacji z prac rady gminy,

10/ przekazywanie aktów prawnych w wersji papierowej i elektronicznej wojewodzie w ciągu 7 dni
od dnia ich podjęcia oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego,

11/ przedkładanie regionalnej izbie obrachunkowej uchwał budżetowych, w sprawie absolutorium
oraz innych uchwał rady gminy objętych nadzorem regionalnej izby obrachunkowej,

12/ bieżące publikowanie uchwał rady gminy w Biuletynie Informacji Publicznej,

13/ przygotowywanie sali obrad,



14/ organizowanie i przeprowadzanie wyborów ławników,

15/ rejestrowanie oświadczeń majątkowych radnych,

16/ przygotowywanie materiałów i projektów odpowiedzi w sprawach objętych zakresem obowiązków, współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w tym zakresie,

17/ przygotowywanie projektów uchwał w ramach powierzonego zakresu obowiązków,

18/ sporządzanie sprawozdań statystycznych w ramach powierzonego zakresu obowiązków oraz innych na potrzeby rady gminy,

19/ dysponowanie środkami finansowymi do wysokości planu finansowego,

20/ przygotowywanie informacji do projektu budżetu gminy na następny rok budżetowy
wraz z uzasadnieniem z zakresu powierzonych zadań,

21/ obsługa dyżurów przewodniczącego rady gminy,

22/ udzielanie radnym niezbędnej pomocy organizacyjnej,

23/ przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt ostatecznie załatwionych,
po upływie dwóch lat kompletnymi rocznikami.


VI. Oferty powinny zawierać następujące dokumenty:

- list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,

- życiorys (CV),

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

- dokumenty potwierdzające staż pracy,

- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany
jest do przedłożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),

- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.


VII. Informacje dodatkowe:

1/ Na wolne stanowisko urzędnicze mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, posiadający znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

2/ Osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zobowiązane są
do odbycia służby przygotowawczej trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą.

3/ Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Nabór
na stanowisko inspektora ds. obsługi rady gminy” - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie pok. nr 6 lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2,
w terminie do dnia 15 czerwca 2018r. do godz. 1500.

4/ Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

5/ Dodatkowe informacje można otrzymać tel. (89) 524-19-00.

6/ Wymagane dokumenty: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (jednolity tekst Dz. U. z 2016r., poz. 922).

7/ Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy
w Gietrzwałdzie: http://gietrzwald.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się
w budynku urzędu.