REJESTR INSTYTUCJI KULTURY, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gietrzwałd
Rejestr instytucji kultury, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gietrzwałd, prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy
z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194), zgodniez rozporządzeniem
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania
rejestru instytucji kultury (Dz.U. z 2012 r. poz. 189).
Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych publikowane i udostępnianie są na podstawie
Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia
i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r., poz. 189):
1. Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej i papierowej.
2. Niezależnie od prowadzonego rejestru, zakłada się i prowadzi oddzielnie księgę rejestrową.
3. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
4. Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020r. poz. 346 z późn. zm.).
5. Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w rejestrze.
6. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: otwarty dostęp do zawartości rejestru, w tym publikację w Biuletynie Informacji Publicznej
organizatora, wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
7. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
8. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
9. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
10. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
11. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, lub przekazuje się osobiści wnioskodawcy
albo osobie przez niego upoważnionej.
12. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
REJESTR Instytucji KULTURY (157.4kB) | ||
Rejestr Instytucji Kultury z podpisem (1.8MB) | ||
Rejestr instytucji kultury (1MB) |
Metadane
Źródło informacji: | Korostenski Damian |
Data utworzenia: | 2019-10-15 13:12:55 |
Wprowadził do systemu: | Korostenski Damian |
Data wprowadzenia: | 2019-10-15 13:13:12 |
Opublikował: | Korostenski Damian |
Data publikacji: | 2019-10-15 13:13:36 |
Ostatnia zmiana: | 2020-09-04 07:43:57 |
Ilość wyświetleń: | 717 |