Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd na 2015r.
Numer ogłoszenia: 15141 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241900, faks 089 5241925.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych dla Gminy Gietrzwałd na 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:

sukcesywną dostawę paliwa płynnego poprzez tankowanie pojazdów będących własnością Zamawiającego oraz pojemników dostarczanych przez upoważnione osoby (paliwo z pojemników jest przeznaczone do sprzętu OSP). Dostawa ma być realizowana na terenie Gminy Gietrzwałd z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji. Zamawiający wymaga rozliczania każdego miesiąca dwiema fakturami (po 15 każdego miesiąca i po ostatnim dniu każdego miesiąca), wystawienie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.

 Do każdej z faktur Wykonawca dołączy niżej wymienione informacje:

a) data zakupu;

 b) rodzaj pobranego paliwa

c) ilość pobranego paliwa

d) numer rejestracyjny pojazdu (nie dotyczy paliwa tankowanego do pojemników)

Zamawiający dostarczy wybranemu Wykonawcy wykaz pojazdów, które mogą być tankowane w ramach zamówienia oraz listę osób uprawnionych do tankowania. Wykazy będą uaktualniane w ramach potrzeb Zamawiającego, na jego pisemną prośbę. Zakup paliwa dostarczonego do pojazdów ZGK będzie rozliczany fakturami wystawianymi na ZGK. Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacji paliw Wykonawcy z dnia zakupu pomniejszone o wskaźnik obniżki cen podany w ofercie z wymaganym przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w okresie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy z wybranym w postępowaniu Wykonawcą będzie obowiązywała cena nie wyższa niż podana przez niego w ofercie! Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, a także nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego, zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie. Wykaz będzie zawierał również informacje o osobach uprawnionych do tankowania dostarczanych pojemników. Rodzaj asortymentu: olej napędowy - 39 500 litrów, benzyna bezołowiowa E-95 - 2400 litrów. Podana wyżej ilość stanowi szacunkową potrzebę w skali 10 miesięcy do 31.12.2015r. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Dostawy oleju napędowego dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości obsługiwanych pojazdów (np. w wyniku zakupu dodatkowego pojazdu), w takim wypadku cena obsługi bezgotówkowej sprzedaży paliw będzie taka jak dla już obsługiwanych pojazdów. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadł na terenie Gminy Gietrzwałd swoją filię lub oddział stacji paliw..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi (zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne - t. j. Dz. U. z 2012 r. Nr 1059 ze zm.) - co najmniej na okres od dnia złożenia oferty do końca trwania umowy Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty: Koncesji, a także Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie precyzuje się tego warunku

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie precyzuje się tego warunku

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie precyzuje się tego warunku

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- nie precyzuje się tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany lub uzupełnienia treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej (aneksu), pod rygorem nieważności i są dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, jeżeli taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gietrzwald.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, ul Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, pok. Nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, sekretariat, adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                              

 

Wójt Gminy Gietrzwałd

Marcin Sieczkowski