Urząd Gminy w Gietrzwałdzie

woj. warmińsko-mazurskie, pow. olsztyński

11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2

tel. + 48 89 524-19-10, fax. + 48 89 650-03-24, e-mail: inwestycje@gietrzwald.pl

 www.gietrzwald.pl,

                                                                                                                                                                                                        

 

                                                                                                                                           


Znak sprawy: ZPI-ZP.271.11.2016

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Dot.:

Wykonywania na terenie Gminy Gietrzwałd usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i poboczy oraz elementów infrastruktury drogowej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Gietrzwałd

adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2

pow. olsztyński, woj. warmińsko-mazurskie

tel. /089/ 524-19-10, fax. + 48 89 650-03-24, e-mail: inwestycje@gietrzwald.pl

REGON: 000538277   NIP 739-38-51-080

 

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Gietrzwałd
Marcin Sieczkowski

 

 

 

 

Gietrzwałd, dnia    16.03.2016r.


 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na świadczenie usługi p.n.: Wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i poboczy oraz elementów infrastruktury drogowej.

 

1.   Nazwa i adres Zamawiającego

1)   Zamawiającym jest Gmina Gietrzwałd, reprezentowana przez Wójta Gminy.

2)   adres: 11-036 Gietrzwałd, Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, woj. warmińsko-mazurskie.

 

2.   Postanowienia ogólne

1)    W postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2015.2164 j. t) zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.

2)    Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

       Przedłożone oferty muszą być zgodne z wymaganiami zawartymi w Zaproszeniu.

3)    Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.

4)    Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich bez względu na uwarunkowania Wykonawcy.

5)    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

6)    Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7)    Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8)    Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

3.   Opis przedmiotu zamówienia

1)   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Gminy Gietrzwałd usług transportowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i poboczy oraz elementów infrastruktury drogowej.

2)   Zakres przedmiotu zamówienia:

      Transport kruszyw budowlanych, do bieżącego utrzymania dróg gminnych. Usługa transportu urobku powstałego przy wykonywaniu robót ziemnych związanych z modernizacją pasa drogowego. Planowany zakres usługi to ok. 220 maszyno/godzin (dla tras o dł. do 10 km) i ok. 100000 tonokilometrów (dla tras o dł. powyżej 10 km) wynajęcia środka transportu wraz z kierowcą posiadającym stosowne uprawnienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia.

3)   Przedmiot zamówienia posiada kod CPV: 60181000-0

4)   Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom.

Zamawiający w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia wybierze Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą jako Wykonawcę podstawowego. Zamawiający zawrze również umowę z Wykonawcą, który podpisze oświadczenie, że będzie świadczyć usługi, które są przedmiotem zamówienia jako Wykonawca zastępczy (z jego usług Zamawiający korzystać będzie tylko w sytuacji gdy Wykonawca podstawowy nie będzie  w stanie świadczyć usługi w odpowiednio krótkim czasie). Wykonawcą zastępczym zostanie podmiot, spełniający powyższy warunek, którego oferta będzie najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niewybranych na Wykonawcę podstawowego (oferta Wykonawcy musi być ważna). Wykonawca zastępczy będzie zobowiązany do pozostawania w gotowości do świadczenia usługi przez cały okres  zawartej z nim umowy.

 

4.   Opis części Zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

5.   Termin wykonania zamówienia

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia  31.12.2016 r.

 

6.   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz spełniają następujące wymagania Zamawiającego dotyczące:

a)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada aktualną licencję lub zezwolenie  na wykonywanie krajowego (tj. na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) transportu drogowego rzeczy. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.

b)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym:

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał dysponowanie sprzętem, w ilości:

-   1 samochód ciężarowy samowyładowczy  (wyładunek do tyłu) o ładowności od 20 ton do 30 ton.

Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz Wykazu sprzętu załącznik nr 6.

c)   sytuacji ekonomicznej i finansowej: -Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40 000 zł. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach załączonych do oferty.

 

7.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy

 

1)    W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w ust. 6 oprócz Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załącznik nr 4) należy przedłożyć:

a)  aktualną licencję lub zezwolenie  na wykonywanie krajowego (tj. na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) transportu drogowego rzeczy;

b)  wykaz:

- pojazdów ze wskazaniem ładowności wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie wykazywał całego dostępnego mu sprzętu a jedynie w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca w oparciu o załącznik nr 6);

c)  oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

d)  oświadczenie o wyrażeniu/ nie wyrażeniu zgody na pełnienie roli Wykonawcy zastępczego w oparciu o zał. nr 5 – nie dostarczenie podpisanego oświadczenia  uznane zostanie przez Zamawiającego jako nie wyrażenie zgody na pełnienie funkcji Wykonawcy zastępczego.

 

2)   W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:

a)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (w oparciu o załącznik nr 3),

b)  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

3)   Inne dokumenty:

a)  Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego.

 

8.   Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów

 

1) Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. (Korespondencja) Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Dopuszcza się porozumiewanie za pomocą faksu (Nr 89 650-03-24) lub drogą elektroniczną (adres: inwestycje@gietrzwald.pl).

2)   Pracownikiem Zamawiającego uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest Radosław Malczyk.

 

9.   Wymagania dotyczące wadium

Zamawiając nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.

 

10. Opis sposobu przygotowania ofert

1)   Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (papierowej) w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

2)   Oferta winna być sporządzona na lub w oparciu o formularz oferty (załącznik nr 2) zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym Zaproszeniu oraz załącznikami wchodzącymi w jej skład i zawierać dokumenty wymienione w ust.7

3)   Oferta i wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez Wykonawcę.

      W przypadku, gdy ofertę i załączniki do oferty podpisuje inna osoba niż uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo.

 

11. Miejsce oraz termin składania ofert

1)   Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie pok. nr 6 (sekretariat) lub nadsyłać na adres: 11 - 036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2, w terminie do dnia 01.04.2016 r. do godz. 12.00.

2)   Oferty otrzymane po terminie określonym w punkcie 1) nie zostaną otwarte.

 

12. Opis sposobu obliczania ceny oferty

1)   Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym, oraz ostateczna cena oferty muszą być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2)   Wykonawca określi w formularzu ofertowym:

a)   ceny jednostkowe;

b)   cenę danej usługi mnożąc cenę jednostkową przez ilość zaplanowanych godzin;

c)   cenę ofertową (suma ceny usługi  A i ceny usługi B).

3)   Ocenie Zamawiającego będzie podlegać cena ofertowa brutto (z podatkiem VAT),

4)   Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją usługi oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Należy przewidzieć cały przebieg usługi, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie ofertowej (w tym koszt dojazdu sprzętem do miejsca wykonywania usługi i koszt powrotu sprzętu do bazy).

5)   Ceny określone w ofercie winny być cenami ostatecznymi, wyliczonymi po zastosowaniu ewentualnych upustów. Ceny jednostkowe netto (bez podatku VAT) będą cenami stałymi, obowiązującymi przez cały okres realizacji zamówienia.

Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, a cenę oferty (wartość brutto oferty) należy wyliczyć zgodnie z Ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. 2014 poz. 915 ze zm.).

 

13. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert

 

1)   Kryteria oceny ofert:

      cena100 %.

2)   Zamawiający poprawi w ofercie:

a)   oczywiste omyłki pisarskie,

b)   oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. W przypadku pomyłek w obliczaniu iloczynu Zamawiający uzna, że prawidłowo podano ceny jednostkowe.

3)   Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

- zawiera błędy w obliczaniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.