Na podstawie art. 14 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1696) w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie wyznaczony został Koordynator ds. dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
·wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
·przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
· monitorowanie działalności Urzędu Gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Gietrzwałdzie.
Krystyna Dzikowska – Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.